Undersøgelse af brug af sociale medier i virksomheder

Charlene Li som vi skal læse et kapitel af fra bogen “Open Leadership” har inviteret åbent til at deltage i en undersøgelse om brugen af sociale netværk som Yammer, Jive etc i virksomhedssammenhæng, f.eks. i forbindelse med en forandringsproces eller til at styrke en bestemt aktivitet.

Hvilke typer af spørgsmål er det hun stiller? Kan de bruges som inspiration til et undersøgelsesdesign eller til anbefalinger af hvad en virksomhed skal være opmærksomme på når den vil anvende sociale medier? 

Prøv at deltage i undersøgelsen for at bruge den til at lære hvordan det gøres og for at skærpe din opmærksomhed og forståelse af sociale medier i en virksomhedskontekst.

http://www.altimetergroup.com/2011/10/complete-a-survey-on-enterprise-social-networking.html

 

 

Efter-bemærkning:
Se kommentaren der er kommet fra Charlen Li nedenfor. Jeg kan ikke helt afgøre om den er genereret automatisk eller hun har real life assistance på, men den er kommet et par minutter efter posten blev publiceret. Hun og Altimeter har styr på tingene.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

En Kommentar til Undersøgelse af brug af sociale medier i virksomheder

  1. Charlene Li skriver:

    Thank you for spreading the word on the survey — really appreciate it!

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s